Veelgestelde Vragen

Waar kan ik gemakkelijk boeken?

U kunt hier gemakkelijk boeken beschikbaarheid van de accommodaties is 24 uur per dag, 7 dagen per week, altijd up to date ! Kies uw favoriete accommodatie-locatie op de parkplattegrond.

Waar kan ik de ligging van de accommodaties zien?

Na keuze van een accommodatie in de websites, komt u tijdens het boeken op de parkplattegrond tegen, waarop de beschikbare accommodaties zich bevinden. Op de parkplattegrond zijn de groen gekleurde accommodaties beschikbaar, en zijn de rood gekleurde accommodaties niet beschikbaar.

Waar vindt ik informatie over de accommodaties?

Informatie over de accommodaties vindt u bij de betreffende bungalows. Aanvullende info wordt getoond op de parkplattegrond tijdens een prijsopgave of boeken.

Naar bovenWelke accommodatie informatie vind ik op de parkplattegrond?

Het maximaal aantal personen dat in de accommodatie kan verblijven.  Heeft de accommodatie eigen aanlegsteiger met ligplaats, of heeft de accommodatie ligplaats in binnenhaven. Informatie over de inrichting van de accommodatie. Zijn huisdieren toegestaan in de accommodatie: Ja of Nee. Is roken toegestaan in de accommodatie: Ja of Nee. Overige aanvullende informatie.

Is een annuleringsverzekering echt nodig?

Om onnodig kosten te voorkomen, adviseren wij u altijd een annuleringsverzekering te nemen.

U kunt deze annuleringsverzekering afsluiten tijdens het reserveren.

De kosten van een annuleringsverzekering zijn 4.5 % van de verhuurprijs van de accommodatie. De poliskosten bedragen € 5.25 per accommodatie. Annuleringsvergoeding wordt onder meer uitbetaald, in geval van overlijden, ernstig ongeval, plotselinge werkloosheid, brand of inbraak thuis.

Waar kan ik een prijsopgave berekenen?

Om een prijsopgave te berekenen, gaat u eerst naar de knop: zoek & boek. Dan komt u bij accommodaties terecht. U maakt hier een keuze uit de getoonde accommodaties. Klik op de foto van de accommodatie van uw keuze: Ga naar prijsopgave of boeken. Bij accommodaties, bovenin bij de knoppen: parkinformatie, ligging, accommodaties, prijsopgave en boeken. Kies de begin- en einddatum van uw verblijf. Alle beschikbare accommodaties worden getoond op de park plattegrond. Hier kunt u zelf een favoriete locatie kiezen, door deze locatie aan te klikken. Na het ingeven van het aantal personen en een aantal bijkomende verblijfsartikelen wordt u een prijsopgave getoond. U kunt de prijsopgave definitief maken, na accoord te gaan met de algemene voorwaarden, door op ja, ik wil boeken te klikken. Hierna worden uw persoonsgegevens en uw e-mail adres gevraagd. Heeft u alle gegevens ingevuld, dan ontvangt u hierna de reserveringsbevestiging op uw e-mail adres.

Wat staat vermeld op de reserveringsbevestiging?

• uw e-mail adres en wachtwoord om het gastcentrum te bezoeken • gastcentrum: om de status van uw boeking te bekijken • boekingsnummer: dit boekingsnummer dient u te vermelden bij uw betaling • aankomstdatum • vertrekdatum • accommodatie: naam en nummer van de accommodatie locatie en het park/provincie • aantal personen: het aantal personen waarvoor is gereserveerd • verblijfskosten: die staan gespecificeerd op reserveringsbevestiging •betalingstermijnen, de data wanneer de betalingen binnen dienen te zijn • u kunt ook een machtiging tot automatische incasso verstrekken • reserveringsbevestiging wordt verzonden naar uw e-mail adres.

Reserveringsbevestiging niet ontvangen per e-mail?

Het invullen van een e-mail adres is een secuur werkje. Enkele letters, punten of streepjes vergeten en de reserveringsbevestiging komt niet terecht op uw e-mail adres. Indien u geen reserveringsbevestiging per e-mail heeft ontvangen, na definitieve acceptatie van de reservering, kunt u per e-mail of telefoon contact opnemen. De reserveringsbevestiging wordt dan alsnog verzonden naar uw e-mail- of  naar uw postadres.

Wanneer is mijn reservering definitief?

Indien u de reservering- en adresgegevens compleet heeft ingevult, en u klikt op reservering bevestigen dan is de reservering definitief. U ontvangt per e-mail de reserveringsbevestiging.

Accommodatie na prijsopgave even niet beschikbaar?

Indien u de prijsopgave niet definitief heeft gemaakt, nadat aan u een prijsopgave is getoond van een accommodatie, wordt de accommodatie 15 minuten, door het reserveringssysteem voor u geblokkeerd. De blokkering wordt na 15 minuten automatisch weer verwijderd door het reserveringssysteem. Na 15 minuten  kunt u de accommodatie weer boeken. U kunt telefonisch contact met ons opnemen, mocht de blokkering langer duren dan 15 minuten, zodat wij de accommodatie definitief voor u kunnen vastleggen.

Kan ik tijdens het boeken van een last minutes nog terug?

Tijdens het boeken van een last minute kunt u altijd weer terug.  Als u de reservering definitief heeft gemaakt, dan kunt u niet weer terug, dan ontvangt u de reserveringsbevestiging per e-mail.

Last minutes voor de aankomstdatum betalen?

Last minutes voor de aankomstdatum betalen, door middel van internetbankieren, op de genoemde bankrekening op de reserveringsbevestiging, met de vermelding van uw naam en boekingsnummer.

Hoe blijf ik op de hoogte van de last minutes?

U kunt een keuze maken uit vele aantrekkelijke last minutes. Op de homepage van de websites www.boekeenbungalow.nl en  www.wiid.eu vindt u aantrekkelijke last minutes.

Ik woon in het buitenland, hoe kan ik betalen?

Reserveringsbevestiging voor de aankomstdatum betalen, door middel van  internetbankieren, op genoemde bankrekening op de bevestiging, met vermelding van naam en boekingsnummer.

Waar kan ik zien als mijn betaling is ontvangen?

In het gastcentrum van boekeenbungalow.nl. U kunt het gastcentrum bezoeken vanaf de homepage: www.boekeenbungalow.nl. U dient het e-mail adres en wachtwoord te gebruiken, dat is vermeld op de reserveringsbevestiging. In het gastcentrum kunt u zien als uw betaling is ontvangen, na 7 werkdagen na uw betalingsdatum.

Waar vind ik de route naar de accommodatie?

Onder het kopje ligging vindt u het adres van het park met een link naar routenet. Kan ik de informatie van de website printen? Alle informatie van de website kan worden geprint. U kunt zowel in kleur, als in zwart-wit printen. De print knop bevindt zich onder of rechts boven in de website.

Waar kan ik mijn reserveringsbevestiging bekijken?

In het gastcentrum van www.boekeenbungalow.nl. U kunt het gastcentrum bezoeken vanaf de homepages: www.boekeenbungalow.nl en www.wiid.e U dient het e-mail adres en wachtwoord te gebruiken, vermeld op de reserveringsbevestiging.

Heeft boekeenbungalow.nl ook vakantiegidsen?

Nee, boekeenbungalow.nl heeft geen vakantiegidsen. Alle informatie staat op de websites, www.boekeenbungalow.nl en www.wiid.eu

Welke websites behoren tot boekeenbungalow.nl?

Websites die behoren tot boekeenbungalow.nl zijn: www.boekeenbungalow.nl. Deze websites werken met het reserveringssysteem van boekeenbungalow.nl.

Wanneer kan ik telefonisch reserveren?

Telefonisch reserveren bij boekeenbungalow.nl

Telefoon: 0513 - 431843 

U ontvangt de reserveringsbevestiging per e-mail of per post, naar aanleiding van uw keuze.